S1, A4: John en Jane zijn niet de enige Smiths die het leuk hebben. Ze ontmoeten een andere John en Jane, die hebben gekozen voor SUPER hoog risico. Zijn ze met z'n vieren samen misschien iets teveel van het goede? Dubbel zoveel grappen en grollen. John en Jane gaan op DUBBELDATE!