The Rookie Duidelijk
S2, A8: Nolan begint zijn verjaardag door op een plaats delict te babysitten op een advocatenkantoor. Bradford en West zullen speciale prijzen ontvangen, en Sgt. Gray berijdt patrouille met Harper nadat ze vroeg om een jaarlijkse evaluatie.