S2, A3: Nadat een van zijn vrienden het ruimteschip van Clark in het maïsveld heeft ontdekt, gaat Clark tegen de wensen van zijn ouders in en onthult hij zijn geheim aan deze persoon--die hier schokkend op reageert.