Dynamic Duos
S1, A2: Oproep aan alle Bravo Besties! De meest zinnenprikkelende duo's uit het Bravo-universum zitten aan tafel met Andy Cohen. Het derde wiel aan de wagen zijn heeft nog nooit zo goed gevoeld!