Rizzoli & Isles East Meets West
S6, A16: Jane en Maura betreden de geheime wereld van een Oost-Europese bende. Wanneer Maura koorts krijgt, schrijven Angela en Kent (ADAM SINCLAIR) haar middeltjes voor, met een verrassend effect.