The Golden Girls Ebbtide
S5, A11: Blanche is diep getroffen nadat haar vader, Big Daddy, is overleden. Maar als ze teruggaat naar het huis waar ze is opgegroeid, krijgt ze een fikse ruzie met haar zus Virginia en besluit ze de uitvaart niet bij te wonen.