S4, A16: In een wanhopige poging om de manier waarop de wereld hem ziet te resetten, besluit agent Thorsen met tegenzin deel te nemen aan een realityshow om zijn imago te verbeteren, maar wordt hij teruggeworpen in weer een andere dodelijke situatie. Terwijl de camera's draaien, wordt de producer van de show vermoord teruggevonden en moet het team het onderzoeken voordat Aaron verdachte nummer één wordt.