Six Feet Under Ecotone
S5, A9: Het ouderschap bevalt David en Keith wel. Claire deelt een passie met Ted. Ruth ontdekt zichzelf. Brenda wordt geconfronteerd met diverse waarheden. Federico begrijpt Vanessa eindelijk. Nate brengt de familie, tegen hun zin, bij elkaar.