Aktris Een beetje emotie
S1, A4: Ahmet beseft dat een bedrijf achter Yasemin aan zit en gaat op onderzoek in de haven om dit bedrijf te vinden. De naam van het bedrijf is Zone 22 en de eigenaar is Cihan Acar. Yasemin ontdekt dat een groentebedrijf met de naam Z22 heeft geïnvesteerd in haar nieuwe film.