Een geluidloze echo
S1, A4: Sarah en Holder zetten Jasper, een ex-vriendje van Rosie, onder druk om antwoorden te krijgen en ze ondervragen een nieuwe verdachte. Een zeer emotionele Stan en Mitch plannen de uitvaart van hun dochter. Rosies beste vriendin Sterling doet verrassende onthullingen over het leven van Rosie.