Jean-Claude Van Johnson Een Gesprek Over Vertrouwen
S1, A3: Filip vraagt nooit om veel. Alleen om goede collega's - die had hij - totdat zijn leven ondersteboven werd gegooid door Jean-Claude Van Damme. Gelukkig komt er groep huurlingen net kijken en bieden Filip de kans zijn wraak te verwezenlijken.