S2, A7: Betty en Daniel verstoren Bradfords bruiloft. Betty trekt in bij Henry na een ruzie met haar vader. Ignacio wordt eindelijk Amerikaans staatsburger. Christina's verdwenen echtgenoot Stuart komt opeens opdagen bij Mode. Posh Spice (Victoria Beckham) is Wilhelmina's getuige, maar eist alle aandacht op.