Home Improvement Een nacht om te ontleden
S7, A5: Mark besluit om een horrorvideo voor zijn klas te maken met verschillende scènes uit oude horrorshows en -films, maar Jill en Tim vinden het geen goed idee als ze stiekem een ​​voorproefje van Marks video bekijken.