S1, A6: Als Kelly en Hannah Darbie's verjaardag vergeten, draaien ze snel een zoet verrassingsfeestje in elkaar. Maar een magische vergissing zorgt ervoor dat het feestje onvergetelijk wordt. Om de betovering te verbreken, moet Darbie naar een van de meest griezelige plekken in de stad.