S1, A2: Eva Röse deelt de eerste rode kaart van de wedstrijd uit aan een komiek die het spel moet verlaten. De deelnemers worden verrast wanneer een geheime gast zich in de koelkast verstopt en iemand een zeer vreemde lapdance uitvoert.