S1, A20: Anna-Kat zegt tegen haar ouders dat ze maar één ding voor haar verjaardag wil en dat is dat ze alleen naar de bibliotheek mag lopen. Ondertussen vindt Greg het moeilijk te accepteren dat Taylor verkering heeft en Katie ergert zich eraan dat een rijke vriend van Oliver, Cooper Bradford, steeds bij de familie Otto thuis is.