Een tatoeage
S1, A2: Ezequiel heeft Álvaro Trueba vermoord en Carla Ortiz ontvoerd, beiden de eerstgeborenen van de machtigste families van Spanje. Jon gaat ermee akkoord om Antonia's schildknaap te worden. Ondanks hun slechte start staan ze op het punt Ezequiel te pakken na een snelle achtervolging die iedereen op scherp zet. In haar cel ontdekt Carla dat ze niet de enige gevangene van Ezequiel is.