S1, A2: Gesteund door Tara Shetty van de antiterreurbrigade analyseren Kabir en Vikram het bewijs, maar hun frustratie loopt op wanneer hun onderzoek steeds op doodlopende sporen stuit. Dan gebeurt er iets onverwachts en biedt een onverwacht telefoontje vanuit de schuilplaats van de terrorist de politie een aanwijzing.