Lorena Een vrouw in problemen
S1, A2: Na vrijgesproken te zijn van verkrachting, werd John een nationale held, terwijl Lorena terecht moest staan en tientallen jaren gevangenisstraf in het vooruitzicht had. Tv-camera's registreerden haar beproeving terwijl ze voortdurend werd aangevallen door de aanklagers als jaloerse feeks, leugenaar en dief. Het was onzeker dat ze ontoerekeningsvatbaar verklaard kon worden.