Ally McBeal Eens in je leven
S1, A15: Door een artiest te vertegenwoordigen die zijn dode vrouw niet kan vergeten, worden er geesten opgeroepen van de unieke liefde tussen Ally en Billy. Cage maakt zich druk om het kussen van Ally nu hun eerste date nadert.