Eerste keren
S1, A6: Alex Rins heeft dit seizoen nog niets gewonnen. AleixEspargaró en Aprilia strijden nog voor hun eerste podiumplek met elkaar. PeccoBagnaia heeft te vaak naast de winst gegrepen. Marc Márquez wil weer winnen. Velen voelen zich geroepen, maar weinigen zijn uitverkorenen.