S1, A3: In hun huis in New York, in hun slaapkamer, op de skipiste: John en Jane hebben het altijd naar hun zin. En vandaag, bezoeken ze de Italiaanse Dolomieten. Zal John een nieuwe hobby ontdekken? Zal Jane er een vriend bij krijgen? Beginnen ze echt om elkaar te geven? John en Jane gaan op hun EERSTE VAKANTIE! Vergeet niet, als ze weer falen zal de baas niet blij zijn.