Lucky Star Efforts and Results
S1, A2: During Golden Week, Kagami and Tsukasa have been playing together, but Tsukasa does not know her sister has been waking up earlier and going to bed later to study and finish homework; Konata pulls an all-nighter and decides to get a part-time job.