Eieren New Girl
S2, A9: Als Jess hoort dat een vriendin van haar zwanger is, raken zij en Cece in paniek omdat ze denken dat het voor hen te laat is om nog kinderen te krijgen. Ondertussen is Schmidt op zoek naar advies over hoe hij Emma (gastrol Gugino) tevreden moet houden. Nick en Winston gaan naar de dierentuin om inspiratie op te doen voor de zombieroman van Nick.