The Rookie Eindspel
S4, A11: Het team moet vertrouwen op een crimineel voor zijn expertise om een nog grotere dreiging uit te schakelen. Ondertussen onderzoeken agenten Chen en Bradford de moord op een ontheemde tiener die bevriend was met Tamara.