S1, A5: Stahr organiseert een extravagant feestje met een geheime agenda. Brady wil dat Margo Taft Brady American's permanente ster wordt. Rose kan het publieke geluk van Stahr en Brady's vreemdgaan niet aan. Het loopt fout tussen Celia en Lang en Hackett is geïntrigeerd door een bezoeker uit Wenen. Kathleen stemt met tegenzin toe om auditie te doen.