The X-Files El mundo gira
S4, A11: Na een aantal paranormale sterfgevallen in een kamp voor Mexicaanse migranten komen Mulder en Scully op het spoor van een mythisch bloedzuigend wezen dat bekend staat als ‘El Chupacabra.’