Young Rock Election Day
S1, A11: De verkiezingsdag 2032 nadert en Dwayne Johnson denkt terug aan alle ups en downs die zijn familie heeft moeten doorstaan tijdens zijn jeugd in Hawaï, Pennsylvania en Miami.