S1, A2: In deze aflevering onderzoekt Alice Roberts de laatste dagen en uiteindelijke doodsoorzaak van koningin Elizabeth I. Samen met de vooraanstaande forensisch patholoog dr. Brett Lockyer voeren ze een 'echt' autopsieonderzoek uit op de dode koningin.