En Bim!/ Vervelende mensen op internet
S1, A2: Na het plaatsen van zijn eerst video wordt Like beroemd op zijn eigen school. Al zijn vrienden willen wat van hem! Het wordt Like te veel. Hij vraagt online om hulp. Bim, zijn buurman, komt langs en stelt voor dat hij zijn manager wordt. Deze Top 5 gaat over de meest vervelende mensen op internet. Bims eerste verschijning en introductie.