The Terminal List Encoding
S1, A2: Reece richt zich op zijn eerste mogelijke doelwit en roept Bens hulp in. Met twijfels over zijn mentale gezondheid gaan Katie en Reece een ongemakkelijke samenwerking aan om antwoorden te vinden.