S20, A24: Wanneer een tiener dood wordt aangetroffen in de Hudson, vermoedt inspecteur Benson (Mariska Hargitay) dat Rob Miller (gastster Titus Welliver) achter de mysterieuze dood zit, maar dat kan ze niet bewijzen.