Alias Endgame
S2, A19: Sydney gaat tegen haar vader in als ze probeert een gegijzelde wetenschapper (Christian Slater) te redden, terwijl de wraakzuchtige Sloane steeds gevaarlijker wordt. Francie manipuleert een nietsvermoedende Will om zijn connecties bij de dienst van hem los te krijgen.