Enervo
S4, A20: Het team naast de LA Division van de FBI is in een race om bommen te stoppen die door een vermoedelijke terrorist door de stad zijn verspreid. Ondertussen staat de gezamenlijke taskforce wantrouwend tegenover de betrokkenheid van de CIA bij de situatie.