S4, A2: Maverick Carter krijgt gezelschap van zevenvoudig Super Bowl-winnaar Tom Brady; acteur en zanger Kid Cudi; actrice, comédienne en schrijfster Chelsea Handler; drievoudig NBA-kampioen Draymond Green; en marketingman Paul Rivera van SpringHill.