Inside Beverly Hills - The Land Of The Rich and Famous Episode 1
S1, A1: In deze aflevering zijn we thuis bij de superrijken van 90210. Johnathan Grahms familie woont al drie generaties in de stad. Zij zijn royalty's uit Beverly Hills. Volg de kleurrijke levensstijl van deze selfmade miljonair en chocolatier van de sterren bij het maken van nieuwe producten voor Chrissy Teigen en John Legend. Jonathan wil dolgraag een gezin stichten met zijn man Jeff en begint aan de lange zoektocht naar donor-eicellen en een draagmoeder. Het Beverly Wilshire, het hotel dat de inspiratie vormde voor de Hollywood-kaskraker Pretty Woman, is een van de meest iconische, luxueuze en dure hotels in Amerika. Om inzicht te krijgen in deze exclusieve wereld gaan we achter de schermen met Carolyn Folks, die er al lange tijd verblijft. Hoewel deze mediamagnaat slechts een paar straten verderop woont, kiest ze ervoor om weken, maanden en zelfs jaren achter elkaar in te checken in Beverly Wilshire. Deze aflevering volgt ook de Britse tv-presentatrice Dani Behr, van 90s star of The Word en I'm a Celebrity, die zichzelf in Beverly Hills opnieuw heeft uitgevonden als makelaar. Dani is gespecialiseerd in de verkoop van superhuizen aan de superrijken, waar de goedkoopste huizen beginnen bij vijf miljoen dollar en huizen regelmatig voor 70 miljoen over de toonbank gaan. Dani geeft ons een inzicht in de wereld van de designerhuizen in Beverly Hills, waar alleen commissies worden betaald, samen met haar kieskeurige, lastige en superrijke klanten.