S1, A1: Onder de felle neonverlichting in Gangnam rent een callgirl de straat op om aan haar belagers te ontkomen. Inspecteur Kang Dongwoo, bemiddelaar Yoon Gilho en aanklager Min Seojin duiken allemaal op de zoveelste meervoudige vermissingszaak.