S1, A1: Kiera, Coco en Kita zijn drie prachtige Nieuw-Zeelandse vrouwen die op FBoy Island op zoek gaan naar hun droomman. Maar zien ze het verschil wel tussen de echte 'Nice Guys' en de FBoys die het alleen om het geld te doen is?