S1, A1: Amanda, een influencer op leeftijd, worstelt ermee om populair te blijven op sociale media, terwijl Vicky Moo, de nieuwe sensatie van TikTok, het idee heeft om een normaal leven zonder haar beschermende vader en manager op te bouwen. Beiden moeten gedwongen samenwonen en zien in dat de ander heeft wat zij nodig hebben.