S1, A1: Alphonse wordt aangevallen door maffialeden tijdens zijn werk, dat hij met moeite probeert te behouden. In therapie bespreekt hij zijn moeders verdwijning toen hij klein was. Dan wordt hij ontslagen en dezelfde dag hoort hij dat zijn vervreemde vader in het ziekenhuis ligt. Alphonse probeert hun band weer aan te halen, maar ontdekt dat zijn vader zijn hele leven stiekem als gigolo heeft gewerkt.