S1, A1: Een documentaireserie die het verhaal onderzoekt achter de beschuldigingen van seksueel misbruik tegen Woody Allen met betrekking tot zijn dochter Dylan, de daaropvolgende voogdijzaak en Allens relatie met Mia Farrows dochter Soon-Yi.