Wild at Heart Episode 1
S1, A1: Vet Danny is fascinated by the challenge when a barely alive African monkey arrives at his practice, however he is abruptly dragged away from surgery when his stepson confronts a bully at school with a tranquilizer gun he stole from Danny's cupboard.