Episode 1 The Shop: Uninterrupted
S4, A1: In de eerste aflevering van seizoen 4 krijgen LeBron James en Maverick Carter gezelschap van muziekgigant Jay-Z die vele Grammy's won; rapper, zanger en songwriter Bad Bunny; WNBA superster Nneka Ogwumike en ondernemer Paul Rivera.