S1, A2: Klaus, Jutta, Andy en Bernd willen hun eigen kartel beginnen. Om een eigen verdieping te krijgen in het Eros Center, sluit Klaus een schimmige deal met de godfather van de rosse buurt, Frida Schulz. Manu maakt nieuwe vrienden en ontmoet politieagent Hansen. Zal hij haar helpen haar moeder te vinden?