S1, A2: Als de moordenaar Marina bedreigt, plaatst Arturo beveiliging in zijn moeders huis om zijn zus te beschermen en te beletten dat ze op onderzoek gaat. Maar het lukt Marina en Héctor om te ontsnappen. Ze bezoeken Belle Epoque, een theater waarvan ze denken dat de moordenaar er verborgen zit.