S1, A2: Bernard Arnaults LVMH-imperium wil het legendarische modehuis Gucci overnemen. Tom Ford en Domenico De Sole -het duo achter de wederopstanding van Gucci in de jaren 90- bijten van zich af om hun onafhankelijkheid te beschermen.