Too Close Episode 2
S1, A2: Emma heeft verrassende feiten naar boven gehaald en krijgt steeds meer sympathie voor Connie in haar benarde positie. Maar wordt ze niet gemanipuleerd om te veel over haar eigen duistere verleden prijs te geven?