Doctor Lawyer Episode 2
S1, A2: Plotseling sterft Seokju, ook al gelooft Yihan dat de operatie die hij uitvoerde perfect was verlopen. Yihan heeft moeite met zijn overlijden en probeert de waarheid te achterhalen. Niemand wil hem bijstaan en hij heeft geen andere keuze dan zich te verantwoorden voor de rechter.