S1, A3: De zussen strijden om de realityserie tegen andere influencers. Amanda wil een viral video maken met Chiri’s buurjongen Ricardito, terwijl Vicky haar doelen met Emilio opneemt. Vicky stijgt in de wedstrijd en Amanda’s populariteit neemt af. Beide zussen zullen het ondenkbare doen voor een goede plek, zelfs als dat ze hun relatie kost.