S4, A3: Een extravagant feestweekeinde in Abbey biedt de familie Crawley de gelegenheid om het contact met oude vrienden weer op te pakken. Sommige gasten blijken echter meer welkom te zijn dan andere, hetgeen naast alle festiviteiten resulteert in achterbaksheid en innig verdriet.